Pilvo riebalų svorio metimo patiekalai, 20 kovos prieš pilvo riebalus būdų

Lengviausia tai daryti vedant maitinimosi dienoraštį arba naudojant internetinę maitinimosi stebėsenos priemonę. Atlikus tyrimą, kuriame sutiko dalyvauti per 2 tūkst. Yra ir daugiau tokios mitybos privalumų sveikatai, pavyzdžiui, pagerėja sergančiųjų II tipo cukriniu diabetu būklė. Pirmiausia — subalansuota mityba ir daugiau baltymų Norint numesti papildomus kilogramus nuo pilvo ir raumenų pirmiausia turėtum susirūpinti savo mityba.

Main navigation

Print Ar pastebėjote, kad moterims riebalai dažniausiai kaupiais ant pilvo ir šlaunų? Tai turbūt dvi problematiškiausios vietos, kur pirmiausia pasimato priaugti kilogramai.

Kaip numesti svorį nuo pilvo Patarė, kaip veiksmingai atsikratyti riebalų nuo juosmens Shutterstock Per trumpą laiką iš apvalaus žmogaus negalima padaryti liekno, tačiau per 14 dienų atsikratyti pilvo — tikrai realu. Tereikia laikytis kelių taisyklių. Daugelis dailiosios lyties atstovių ne iš nuogirdų, o iš savo asmeninės patirties puikiai žino, kaip lengvai ant pilvuko ima augti nereikalingas riebalų sluoksnis, ir kaip sunku jo atsikratyti. Pasirodo, tam tikrais tyrimų duomenimis, amerikiečių KMI nesikeičia jau keletą dešimtmečių, tačiau žmonės vis daugiau priauga svorio probleminėse vietose — pilvo srityje. O mes visi puikiai žinome, kad talija, peržengianti ribas, gresia širdies ir kraujagyslių ligomis bei daugeliu kitų sveikatos sutrikimų.

O atsikratyti riebaliukų tikrai daug sunkiau nei juos užsiauginti, tiesa? Šiame straipsnyje Agnė Gedminaitė Miškinienė Žalioji dėžutė įkūrėja papasakos apie 3 būdus, kaip atsikratyti tų papildomų kilogramų nuo pilvo ir šlaunų!

Padidėjęs riebalų kiekis — ne tik estetinė problema Papildomi kilogramai nepatinka niekam. Ir pirmiausia tai suprantame, kaip estetinę problemą.

Nuorodos kopijavimas

Tačiau iš tiesų papildomos riebalų sankaupos ant pilvo ir šlaunų yra gilesnė problema. Besikaupiantys riebalai daro tikrai nemažą žalą mūsų organizmui. Ar žinojai, kad vidiniai riebalai, kurie kaupiasi ant pilvo, gali suaktyvinti streso hormoną kortizolį? Taip pat jie suaktyvina organizme uždegiminius procesus, daro įtaką insulino gamybai organizme.

Dėl riebalų pertekliaus ir antsvorio gali padidėti kraujo spaudimas, padidėja rizika susirgti širdies ligomis, padidėja rizika susirgti antrojo tipo diabetu. Gali išsivystyti net gi vėžiniai susirgimai, didesnė rizika insultui.

PALIESIAUS KLINIKA VILNIUJE

Kodėl moterims riebalai dažniausiai kaupiasi ant pilvo? Moterims ant pilvo riebalai greičiau kaupiasi dėl kelių priežasčių. Pirmiausia tai gali būti genai. Jei mamos figūra buvo obuolio formos, tai didelė tikimybė, kad priaugus svorio, riebaliukai kaupsis ant pilvo. Daugiau riebalų pilvo srityje gali atsirasti ir dėl hormonų pasikeitimų, sutrikimų.

Reader Interactions

Dažnai moterims artėjant menopauzei riebalai ima kauptis ne tik ant šlaunų, bet ir ant pilvo. Taip nutinka todėl, kad sumažėja estrogeno gamyba, sulėtėja medžiagų apykaita. Jei nuolat trūksta miego ar patiriama daug streso, tai taip pat gali įtakoti riebalų kaupimąsi pilvo srityje.

Pirmiausia — subalansuota mityba ir daugiau baltymų Pilvo riebalų svorio metimo patiekalai numesti papildomus kilogramus nuo pilvo ir raumenų pirmiausia turėtum susirūpinti savo mityba. Net sportas neduos tokių rezultatų, kaip tinkamai sureguliuota mityba.

Štai svarbiausios taisyklės norint numesti svorio nuo pilvo. Įtrauk į mitybą daugiau pilvo riebalų svorio metimo patiekalai. Baltymai yra statybinė raumenų medžiaga. Juos organizmas skaido daug ilgiau nei angliavandenius, todėl ir sotumas išlieka ilgiau.

Kaip pašalinti apatinius pilvo riebalus

Baltymų galite gauti su mėsa, žuvimi, lęšiais, pieno produktais, kiaušiniais. Jei sportuojate intensyviau, galite papildomai vartoti ir baltymų miltelius arba kitaip vadinamą proteiną. Atsisakykite alkoholinių gėrimų, gazuotų ir saldintų gėrimų.

pilvo riebalų svorio metimo patiekalai

Taip pat reikėtų pamiršti greitai paruošiamą maistą, pusgaminius. Venkite pridėtinio cukraus.

Print Kai siekiama numesti svorio, dažniausiai siekiama sumažinti pilvą. O turėti plokščią pilvą nėra taip paprasta.

Keiskite jį natūraliais saldikliais. Įtraukite į mitybą daugiau daržovių ir valgykite liesesnę mėsą. Vaisius valgykite tik pirmoje dienos pusėje.

pilvo riebalų svorio metimo patiekalai

Tačiau jų nereikėtų padauginti. Venkite produktų, kurie skatina pilvo pūtimą. Jei dažnai pučia pilvą, vartokite papildomai maistinių skaidulų. Valgykite mažesnėmis porcijomis, tačiau dažniau.

Post navigation

Dažniau ir reguliariai valgant suaktyvinsite medžiagų apykaitą. Idealu maistą paskirstyti per dieną taip, kad valgytumėte 5 kartus. Dar vienas patarimas. Rekomenduoju prieš pradedant sveikai maitintis išsivalyti organizmą. Tai gali padaryti tiek laikantis detoksikacinio mitybos plano, tiek vartojant natūralius produktus, kurių sudėtyje yra pelyno. Kardio treniruotės ir jėgos pratimai Aktyvios kardio treniruotės vienas geriausių būdų sudeginti vidinius pilvo raumenis ir sumažinti šlaunų apimtis.

  1. Skirtingi maisto produktai organizme įveikia skirtingus medžiagų apykaitos kelius.
  2. Ar dėl herpeso lieknėja
  3. Kas padeda deginti pilvo riebalus?
  4. Reziumė: valgydami daugiau baltymų galite numesti svorį bei atsikratyti nepageidaujamų pilvo riebalų.

Gali rinktis kardio treniruoklius, aerobiką, kangoo jump treniruotes, zumbą, bėgimą. Beje, ar žinojai, kad bėgimas riebalų deginimui gali būti efektyvesnis nei jėgos pratimai?

Dietologai: šis maistas padės atsikratyti riebalų klosčių ant pilvo

JAV buvo atlikti tyrimai, kurių metu nustatyta, kad nubėgant per savaitę daugiau nei 24 kilometrus, riebalai sudeginami labai greitai. Ir rezultatai geresni nei 3 kartus per savaitę atliekant jėgos pratimus. Žinoma, tai nereiškia, kad jėgos pratimai nenaudingi.

Jei labai nepatinka aktyvios treniruotės, skirk daugiau laiko pasivaikščiojimams, važinėkis dviračiu, plaukiok. Bet koks aktyvesnis judėjimas garantuos greitesnį svorio metimą.

Dalinuosi su Tavimi puikia kardio treniruote pradedantiesiems. Tačiau labai svarbu atlikti ir jėgos pratimus.

pilvo riebalų svorio metimo patiekalai

Pratimai atliekami su savo kūno svoriu, svarmenimis ar specialiomis pasipriešinimo gumomis padės sustiprinti raumenis. Bet tokie pratimai svarbūs ne tik raumenų stiprinimui, bet ir kalorijų deginimui.

Jei derinsi kardio ir jėgos pratimus, pasieksi puikių rezultatų.