Nevalgo tiek kad sulieknėtų, Etaplius - Ar tikrai nevalgyti vakarienės - sveikas pasirinkimas?

Be to, pastaruoju metu populiarėja protarpinis badavimas, kai dalį paros nevalgoma, ir tokiam badavimui naktis labai tinkama - juk vis tiek miegame, taigi alkio nejaučiame, o per naktį tirpsta mūsų riebalų atsargos. Atmink, kad valgant per mažai tik stabdai savo medžiagų apykaitą.

nevalgo tiek kad sulieknėtų

Spausdinti 12 įpročių, padėsiančių sulieknėti Shutterstock nuotr. Lieknėjant negana tik sportuoti ar sveikai maitintis, svarbu suvokti iš kur atsirado nepageidaujami kilogramai ir pradėti žalingus įpročius keisti tokiais, kurie padės ne tik numesti svorio, bet ir ateityje jo nepriaugti.

Sveikos mitybos ir gyvensenos specialistas Tomas Lenart atskleidžia įpročius, kurie gali padėti Jums sulieknėti ir toliau palaikyti pastovų, pageidaujamą svorį.

Sulieknėti be sporto ir dietų: mitybos specialistai papasakojo, kaip tai padaryti

Į parduotuvę eikite tik su iš anksto sudarytu maisto produktų sąrašu. Pirmas žingsnis nevalgyti žalingų ir tukinančių produktų yra jų nepirkti! Skaitykite etiketes, pirkite mažiau cukraus ir mažiau riebalų turinčius produktus.

Lieknėkime ne dėl lieknumo, bet dėl sveikatos ir su malonumu Daugeliui lieknėjimas ir dailios kūno formos asocijuojasi su dietomis, griežtais apribojimais, kitaip tariant — kančia.

Visada virtuvėje turėkite sveikų ir naudingų produktų atsargų įvairios košės, daržovės, vaisiai, neriebūs, baltymingi pieno produktai. Susidarykite asmeninį sveikų, naudingų produktų ir patiekalų sąrašą.

Lieknėkime ne dėl lieknumo, bet dėl sveikatos ir su malonumu

Kai nebus minčių ką valgyti, visada galėsite į jį žvilgtelėti. Jei žinote, kad neapsieisite be saldumynų ar kitų vengtinų produktų, jų pirkite mažai, tik vienam kartui, jokiu būdu nekaupkite atsargų.

nevalgo tiek kad sulieknėtų

Išmokite reguliariai maitintis, nebadaukite! Nepraleiskite pagrindinių valgymų: lengvų ir maistingų pusryčių, sočių pietų ir lengvos vakarienės, beje ji turėtų būti suvalgyta iki 18 valandos.

nevalgo tiek kad sulieknėtų

Pavalgius pajudėkite, tai padės pajusti sotumą ir atsilaikyti prieš norą nusnūsti po valgio. Neturite laiko pietauti ar pusryčiauti?

Kai susitarėme su gydytoja dietologe Kristina Jasmontiene pasikalbėti apie dažniausias lieknėjimo klaidas, ji nusijuokė, kad tema — sena kaip pasaulis.

Pasiruoškite maistą iš vakaro, pasiimkite su savimi į darbą. Jokiu būdu nepraleiskite pusryčių ir pietų.

warning.outdated.title

Mėgstate užkandžiauti? Vietoj užkandžio išgerkit vandens ir pajudėkit.

nevalgo tiek kad sulieknėtų

Visada po ranka turėkite sveikų užkandžių, vaisių, daržovių, džiovintų vaisių, medaus, graikinių riešutų. Graikiniai riešutai geras užkandis, turintis daug naudingų Omega 3 riebiųjų rūgščių.

Sveiki produktai nuo kurių vis tiek galite priaugti svorio.

Tačiau atminkit, visi riešutai yra riebūs ir kaloringi, tad jų padauginti irgi nevalia. Valgykite tik tiek, kiek įsidėjote į lėkštę. Jei norite papildyti, palaukite 15 minučių.

5 dalykai, kuriuos būtina keisti, jei norite sulieknėti

Jei vis dar jausite alkį, tik tada papildykite lėkštę. Pratinkitės po 16 val.

nevalgo tiek kad sulieknėtų

Pratinkitės eiti laiku miegoti. Vėliau nei įprastai gulantis dažniausiai atsiranda noras užkąsti, silpnėja nevalgo tiek kad sulieknėtų.