Kaip sulieknėti kūno viršų. Nuorodos kopijavimas

Rinkdamiesi trenerį, būtinai pasidomėkite jo kompetencija, išsiaiškinkite, kokius jis baigė mokslus, išklausė seminarus. Valgau labai daug daržovių, salotų, žodžiu - šviežio, žalio maisto.

Šiemet vykusiose varžybose naujus nugalėtojo titulus susižėręs sportininkas DELFI papasakojo, kaip reikėtų treniruotis, ko ir kiek kartų per dieną valgyti bei ko vengti norintiems numesti svorio kaip sulieknėti kūno viršų sustiprėti.

kaip sulieknėti kūno viršų

Kas turėtų paskatinti žmogų po darbo kankinti save laisvaisiais svoriais salėje, užuot tiesiog atsipalaidavus arba pasirinkus kitokį fizinį krūvį — bėgiojimą, dviratį, pilatesą, jogą? Tačiau sporto salė turi savų privalumų.

kaip sulieknėti kūno viršų

Čia galima tobulinti kūno formas aiškiau sudedant akcentus į tam tikras problemines vietas ar norimas geriau išlavinti raumenų grupes. Kai kurie žmonės mano, jog negali sportuoti, nes turi traumų, sveikatos bėdų, tokių, kaip išvarža. Tačiau daugelis žmonių turi išvaržas ir gyvena visaverti gyvenimą, o sportuoti, stiprinti nugaros ir pilvo preso raumenis jiems ne tik galima, bet ir būtina.

Pagrindiniai svorio metimo principai

Jokiu būdu savęs nenurašykite nusprendę, kad dėl išvaržos nevalia sportuoti. Rinkdamiesi trenerį, būtinai pasidomėkite jo kompetencija, išsiaiškinkite, kokius jis baigė mokslus, išklausė seminarus. Atkreipkite dėmesį į klientų rekomendacijas, o ne gražias nuotraukas socialiniuose tinkluose.

Negaliu nepaminėti dar vieno šįmet ypač aktualaus sporto salės pliuso: joje vėsu.

Tituluotas treneris pažėrė auksinių patarimų: pravers norintiems sulieknėti

O atsakant į jūsų klausimą apie pratimus su svoriais — galima dirbti ir su nuosavo kūno svoriu, ir su TRX diržais. Apskritai idealiausia — visko po truputį: pakilnoti svorius sporto salėje, nueiti į pilatesą, atlikti kardio treniruotę.

Riebalų deginimas. Kaip numesti svorio ir susidaryti mitybos planą? Antra dalis

Juk vieno karto per savaitę sporto salėje nepakanka? Rekomenduočiau sportuoti bent du tris kartus per savaitę. Du kartai — minimumas.

Svoris sportuojantiems žmonėms krenta skirtingai — vieniems — greičiau, kitiems — lėčiau.

Kaip numesti svorio greitai ir efektyviai sustiprinti raumenis?

Tai priklauso ir nuo amžiaus, genetikos, medžiagų apykaitos, dirbamo darbo, kitų veiksnių. Vyrams galbūt šiek tiek lengviau mesti svorį nei moterims, mes vyrai vidutiniškai turi apie 40 proc. Vadinasi, vyrai greičiau degins kalorijas, ir jų svoris kris greičiau. Ir vyrams, ir moterims du kartai per savaitę sporto salėje — visiškas minimumas.

  • Kaip sulieknėti per mėnesį?, Kaip pašalinti viršutinius kūno riebalus
  • Prarasti šlaunų riebalus prieš ir po
  • Pagrindiniai svorio metimo principai Viršų svorio metimo klaidų
  • Ta riebalų deginimo zona

Tiesiog tai geriau nei nieko. Sporto salėje, kaip sakiau, galima dirbti ir su savo svoriu.

kaip sulieknėti kūno viršų

Tiesiog vyrai dažnai skiria daugiau dėmesio vienoms kūno vietoms, moterys — kitoms. Vyrams labiau rūpi viršutinė kūno dalis, pratimų kojoms jie kažkodėl vengia.

Moterys apskritai kur kas mieliau daro pratimus apatinei kūno daliai. Kai vyrai treniruoja viršų ir pamiršta apie kojas, tai, be abejo, blogai.

  • kaipgautipinigu.lt | Tavo miesto naujienos
  • Ar galiu numesti svorio hula hooping
  • Tituluotas treneris pažėrė auksinių patarimų: pravers norintiems sulieknėti - DELFI Sveikata
  • Kaip prarasti riebalus organizme

Nugara taip pat labai svarbi. Galbūt tai baziniai pratimai kojoms ir nugarai? Jie apima daug raumenų grupių ir todėl juos darant sudeginama daug kalorijų. Tai tikrai efektyvu.

kaip sulieknėti kūno viršų

Tačiau reikia ir kardio pobūdžio pratimų su dideliu kiekiu pakartojimų, kurie paprastai atliekami treniruokliuose. Sunku taisyklingai atlikti daugiau kaip 15 pakartojimų darant bazinius pratimus, o treniruokliuose tai įmanoma.

Dažniausiai norima sutvarkyti sėdmenų, pilvo formas.

Numesti svorio gulint. Jums gali patikti

Kad ir kokie būtų individualūs poreikiai, yra pratimų, kuriuos turi atlikti visi. Vienas svarbiausių — pritūpimai. Tai nebūtinai turi būti pritūpimai kaip sulieknėti kūno viršų štanga: galima pritūpimus daryti ir su svarmenimis, atlikti įtūpstus. Moteris dažnai gąsdina vien mintis apie sunkią štangą ant pečių.