Geriausias būdas pasninkauti dėl svorio

Jame dalyvavę 23 nuo nutukimo kenčiantys vyrai ir moterys turėjo 12 savaičių maitintis pagal grafiką Per tyrimo laikotarpį paaiškėjo, kad, palyginti su tais, kurie maitinosi taip, kaip yra pratę, santykio paisę asmenys per parą suvartodavo kalorijų mažiau ir šiek tiek kilogramų atsikratė maždaug 3 proc. Kadangi nevalgius kūnas maitina endogeninį metodą, turite atidžiai stebėti procesą, kad išvengtumėte žalingo poveikio.

Nepertraukiamas pasninkas arba pertraukiamas pasninkas arba IF greitai tapo viena populiariausių dietų visame pasaulyje.

5 Geriausi Efektyviausi Pertraukiamo Badavimo Būdai

Bet iš kur šis nepasotinamas pamišimas dėl aptariamos dietos? Norint atsakyti į šį klausimą, pirmiausia reikia suprasti jo principus. Tarpinis badavimas nėra dieta griežtąja šio žodžio prasme. Veikiau tai yra gyvenimo būdas, valgymo įprotis tam tikrą laiką. Pagrindinis protarpinio badavimo principas susideda iš besikeičiančių pasninko ir įprasto valgymo laikotarpių.

cty tnhh lieknėjimo priežiūra

Kol kas rimtų komplikacijų nėra. Tiesą sakant, yra įvairių taikymo būdų, leidžiančių pasninko entuziastams pavalgyti daugiau ar mažiau mažame dienos lange. Norėdami pritaikyti badavimą pagal savo gyvenimo būdą, kai kurie žmonės nusprendžia nevalgyti dar mažesniame 6 valandų ar net 4 valandų langelyje.

Kodėl periodinis nevalgymas naudingas organizmui? Pasak kelių ekspertų, ši praktika yra ypač naudinga sveikatos būklei apskritai. Kontroliuojamo nevalgymo metu kūnas nenaudoja energijos virškinimui. Kita vertus, tai leidžia suaktyvinti detoksikacijos procesą, o tai neįmanoma virškinimo fazėje.

htp riebalų degintojas

Tai padeda atnaujinti ląsteles, pagerinti raumenų audinį ir todėl sulėtinti senėjimą. Kaip premiją, palikdami virškinimo sistemą ramybėje, galite manipuliuoti hormonais, kad pasiektumėte optimalią pusiausvyrą. Kaip pasninkas padeda numesti svorį? Kontroliuojamo nevalgymo metu kūnas pasisavina riebalų atsargas, kad pagamintų energiją nevalgymo laikotarpiu. Taip padidėja insulino lašai ir padidėja gliukagonas, kad organizmas gautų energijos atsargas.

Didžioji šios energijos dalis paimama iš glikogeno atsargų ir riebalų atsargų. Pasninko metu padidėja geriausias būdas pasninkauti dėl svorio hormonas, padedantis atkurti audinius ir sudeginti riebalus. Ką tik paaiškinome protarpinio pasninko riebalų nuostolių traukos dėsnis ir didžiulius nuopelnus.

Tačiau belieka išnagrinėti įvairių pritaikymo būdų po didinamuoju stiklu.

Štai 5 geriausias būdas pasninkauti dėl svorio badavimo būdai! Jo principas yra leisti geriau ištirpti riebalus, bet ir priaugti masės, ribojant riebalų vartojimą. Leangainso pasninkas siūlo pasninkauti 16 valandų, tada valgyti 8 valandas. Svarbiausia nevalgyti ilgiau kaip 16 valandų, kad organizmas galėtų paimti savo kalorijų dozę ir pakankamai gerai jas paskirstyti.

Tai puikiai prisitaiko prie ilgalaikių treniruočių, ypač dėl natūralių hormoninių manipuliacijų, kurios atsiranda. Kasdien gauname ilgalaikę augimo hormono sekreciją, skatinančią lipolizę ir raumenų augimą. Kitas tokio tipo badavimo susidomėjimas yra dietos organizavimas kasdienėje praktikoje. Tai leidžia greitai prisitaikyti prie dietos ir dėl to gana retą alkio jausmą.

Geriausi būdai 2 mesti svorį. 6 moksliškai patvirtinti svorio metimo būdai

Taigi sotumo jausmas yra pakankamai ryškus, o tai apriboja bet kokį norą bet kada užkąsti. Pirmoji savaitė gali būti šiek tiek komplikuota, tačiau jūs prisitaikote palyginti greitai, o valgyti tik per 8 valandas labai greitai tampa natūralu. Pasninką būtų sunku įgyvendinti, jei turėtume laipsnišką tvarkaraštį arba pakeistume tvarkaraštį. Kitas trūkumas susijęs su sportininkais, kurie priversti anksti treniruotis.

Tada jie turės pasirinkti, ar valgyti anksti, ar nustoti valgyti anksčiau, ar laukti kelių valandų, kol pavalgys o tai gali trukdyti atsigauti. Į šį klausimą nėra universalaus atsakymo, todėl turime rasti sprendimą, tinkantį siekiamam tikslui.

9 patarimai, kaip natūraliai ir greitai atsikratyti nereikalingo svorio

Kitą dieną galite pasninkauti nuo pusryčių iki pusryčių, pietų iki pietų ar vakarienės iki vakarienės. Tai yra asmeninio pasirinkimo klausimas.

  1. Ar pasikartojantis pasninkas veikia dėl svorio kritimo?
  2. 9 patarimai, kaip natūraliai ir greitai atsikratyti nereikalingo svorio - DELFI Sveikata
  3. 5 Geriausi Efektyviausi Pertraukiamo Badavimo Būdai | Sveikata ir mityba
  4. Dietos - Sveikas Žmogus
  5. Svorio metimo iššūkis spokane wa
  6. Metant svorį patariama valgyti šiuos 20 produktų - Geriausi būdai 2 mesti svorį
  7. Taip pat skaitykite apie kitas maitinimo sistemas: Pasninkauti verta tik dėl sveikatos ir, pasak daugumos dietologų, tik tokiu atveju ilgas atsisakymas valgyti yra pateisinamas.
  8. Jei kartais nesate apie šį planą girdėję, žinokite, kad protarpinis pasninkavimas yra tokia mityba, kai arba valgoma, arba badaujama.

Pasninko metu leidžiama vartoti nekaloringus gėrimus, vandenį, kavą ir arbatą. Jei laikysitės šios dietos, norėdami numesti svorio, per maistui skirtus langus labai svarbu valgyti paprastai. Vienintelis metodo trūkumas yra tas, kad daugeliui žmonių gali būti labai sunku pasninkauti visą parą.

Gydomasis pasninkas

Tačiau galima pradėti nuo valandų palaipsniui ilginant pasninko trukmę. Ori Hofmeklerio kario dieta Kario dieta - tai protarpinio pasninko metodo, įkvėptas antikos karių, pavadinimas. Ori Hofmeklerio pasninkas pagrįstas 20 valandų beveik visiško kalorijų kiekio apribojimu, po to 4 valandas valgant dideliais kiekiais.

greitai mesti svorį per 1 dieną

Metodas turi du akivaizdžius pranašumus. Pirma, badavimo laikotarpis, pratęsiamas iki 20 valandų, skatina riebalų, ypač pilvo, praradimą.

Tada valgant tik vieną patiekalą per dieną, galima sumažinti riziką nuryti per daug kalorijų, o tai yra geriausias būdas numesti svorį. Nevalgydamas dieną,mums pavyksta optimizuoti savo hormoninę aplinką ir sukurti energijos deficitą, kurį užpildys naktinis gydymas. Didelis šios dietos trūkumas yra alkio jausmas, paprasčiausiai. Pirmąją savaitę gali būti nuobodu, stresas ar tiesiog įprotis užkandžiauti. Kitas sunkumas kyla žmonėms, kurių tikslas nėra numesti svorio. Tai slypi reikalavimas per vieną valgymą nuryti pakankamai kalorijų ir maistinių medžiagų.

Užuot apriboję, kada galite valgyti. Sužinokite, stebėkite ir įvykdykite pažadą laikytis dietos naudodami šias geriausias pertraukiamas pasninko programas ir svetaines. Mintis, kad turite kurį laiką pasninkauti, o po to kurį laiką valgyti, yra daug lengviau įgyvendinama nei kitų dietų taisyklės. Šios programos nurodys, kuri IF dieta jums tinka, paaiškins pagrindus ir padės sekti pažangą. Darykite pasninką Žiniatinklis : apskaičiuokite pertraukiamo pasninko peržiūrą Kiek svorio prarasite protarpiais nevalgydami?

Aptariamo metodo trūkumas yra tai, kad dieta skiriasi nuo dienos. Tačiau programoje pateiktame tvarkaraštyje nurodoma, kaip kiekvieną dieną pasninkauti ir treniruotis. Planas yra šiek tiek neapdorotas, ypač tiems, kurie pasninkauja greitai. Tai reiškia, kad vieną dieną reikia valgyti labai mažai, o kitą - valgyti paprastai.

Gydomasis pasninkas - sveikas maistas šalia manęs

Labai svarbu atsižvelgti į kalorijų kiekį per mažai kalorijų dieną, kuri turėtų būti maksimali nuo iki Atsižvelgiant į sukeltą kalorijų deficitą, metodas leidžia labai greitai mesti svorį. Po savaitės galite tikėtis panašių rezultatų: šiek tiek daugiau nei gramų moterims ir iki 1 kilogramo vyrams.

Todėl mes galime paskirstyti savo maistą mažais patiekalais arba greita dienos dalimi, tada pietumis ar vakariene. Tačiau purtyti leidžiama tik pirmąsias dvi savaites.

Pasninkavimas

Pasninkas jau seniai taikomas daugelyje civilizacijų kaip efektyviausias būdas gyventi ilgą gyvenimą. Šiais laikais lengviau prieinamą ir tokį pat veiksmingą, su pertraukomis pasninką labai lengva priimti kaip tikrą gyvenimo būdą. Populiarus pagal temą.